Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Chat  •  Regulamin  •  Zaloguj 
Regulamin
REGULAMIN FORUM


1. Warunkiem użytkowania forum GSI
http://gsiklub.pl/forum/index.php
jest zapoznanie się, zaakceptowanie i przyjęcie do wiadomości, poniższego regulaminu

2. Forum jest poświęcone marce OPEL, a w szczególności wersjom GSI i OPC lub ciekawym projekty z akcentem GSI które są rozpatrywane przez wyznaczone do tego osoby.
Tematy nie spełniające "wymogów" mogą zostać usunięte bez podania przyczyny

3. Każda osoba umieszczająca wiadomość na forum GSI KLUB POLSKA ponosi osobistą i prawną odpowiedzialność za treść swojej wypowiedzi oraz mogące wyniknąć z tej treści konsekwencje prawne. Forum może być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem i ogólnie przyjętymi zasadami etyki.

4. Zanim zapytasz się o coś sprawdź w archiwum i FAQ czy temat nie był już poruszany. Pomoże Ci w tym funkcja SZUKAJ

5. Tematy bezsensu i bzdurne będą kasowane lub przenoszone na forum off-topic

6. Nie poruszamy jednego zagadnienia w kilku tematach
( pytanie zadane w dziale Astra GSI nie musi być ponawiane w np. technicznym, a wręcz nie MOŻE)

7. Sprawy prywatne załatwiamy na PW, gg lub inny sposób, który nie będzie utrudniał korzystania z forum innym użytkownikom

8. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie to nie pisz OT = warn

9. Nie witamy się by stworzyć ruch, witamy się w odpowiednim wątku

10. Piłeś ... nie pisz na forum

11. Używanie 2 lub więcej kont na forum = usunięcie obu

12. Nie wyciągamy topiców sprzed paru miesięcy tylko po to aby dodać jednego kompletnie już nic nie wnoszącego do tematu posta

13. Tematy w działach "Klubowe GSI" i "My Car-czyli pochwal się swoim GSI" traktujące o cywilnych autach nie mających nic wspólnego z GSi będą usuwane

14. Ogłoszenia w dziale sprzedam z bezpośrednim linkiem do allegro, otomoto itp. będą przenoszone do działu aukcje internetowe, gdzie powinny znaleźć się od samego początku.
chyba że ktoś notorycznie łamie regulamin to wtedy ogłoszenie może być kasowane plus warn


15. Ogłoszenia umieszczone w innym miejscu niż dział Handel będą usuwane
Reklamy lub linki do wszelkiego rodzaju " zarabiających " stron jest zabroniona
Są do tego specjalne strony i tam odsyłamy


16. Zadając pytanie pisz tak by temat dawał obraz zawartości wiadomości i pojęcie o tym czego można się spodziewać po temacie. Nie zadajemy pytań "Mam problem" "Czy wiecie ?" itd.

17. Za posty niewnoszące nic do tematu (oprócz fora Off-Topic oraz Humor) np. uśmieszki lub monosylaby lub onomatopeje, będą przyznawane ostrzeżenia.
Nagminne łamanie tego punktu może wiązać się z BANEM

18. Składka obowiązuje w tej chwili na pełen rok, czyli wpłacając 15 lipca 2012, składka obowiązuje do 15 lipca 2013. Klubowicz zwolniony jest z opłaty zlotowej na najbliższym zlocie licząc od daty opłacenia składki.
Przykładowo - zlot w 2012 będzie w sierpniu, a w 2013 w czerwcu. Mimo, ze w czerwcu 2013 składka będzie obowiązywać, opłatę za uczestnictwo w zlocie trzeba będzie uiścić. Opłata nie będzie obowiązywać na zlocie w 2012

Termin ważności składek Klubowych w 2011 roku mija 31 grudnia 2011. Wszyscy obecni Klubowicze i przyjaciele Klubu, którzy nie opłacą składki po tym terminie, utracą statusy Klubowicza.

19. Piszemy po Polsku!
Nie używając poprawnej polszczyzny okazujesz swój brak szacunku dla innych użytkowników forum
Przed wysłaniem posta sprawdź pisownię korzystając z http://bykom-stop.avx.pl/ lub zainstaluj przeglądarkę Firefox która automatycznie podkreśla błędy.
Pisanie jednym, ciągiem bez dużych liter, spacji i akapitów też może się przyczynić do "nagrodzenia' warnem

20. Pisząc posty nie używaj bez potrzeby pogrubienia tekstu, a w szczególności dużych liter które w Internecie oznaczają krzyk

21. Umieszczenie treści obraźliwych w tym avatary i podpisy skierowanych do
- innych użytkowników forum
- innych grup wyznaniowych
- innych mniejszości
będzie karane a w skrajnych przypadkach może wiązać się z usunięciem użytkownika z forum


22. Zarząd Klubu, Administratorzy, Junior Admini jak i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników, ale zastrzega sobie możliwość edytowania ich. Wszystkie wyrażane opinie są prywatnym zdaniem ich autorów.

23. Każdy użytkownik na własną odpowiedzialność dokonuje modyfikacji, napraw lub zachowań jakie są opisywane na forum.

24. Zarząd nie ponosi odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju awarie, usterki, uszkodzenia lub uszczerbek na zdrowiu jakiego doznał użytkownik forum korzystając z porad, opinii umieszczonych na forum


25. Osoba będąca w zarządzie może bez podania powodów złożyć rezygnację
Jeśli osoba będąca w zarządzie nie będzie się wywiązywała z obowiązków lub będą inne przesłanki by go usunąć należy poinformować członków zarządu o takich faktach.



Zarząd wraz z moderatorami rozpatrzy wniosek i jeśli będą ku temu przesłanki usunie owego członka zarządu lub rozpisze głosowanie o jego losie, nie wcześniej jednak nić po 3 miesiącach od czasu wybrania go na to stanowisko






KLUBOWICZ

Aby zostać klubowiczem należy:
1. Posiadanie prawo jazdy min. kategorii B
2. Posiadać OPLA GSI/OPC (nie żadne "prawie GSI/OPC" - serie stylizowane na GSi, OPC etc)
3. Pokazać swoje auto w dziale My Car - Projekty do akceptacji lub mieć założony temat w dziale My Car - czyli pochwal sie swoim GSi
4. Skontaktować się w sprawie rekrutacji z Dudkiem lub Kabatem
5. Mieć dobrą opinie wśród klubowiczy (uzyskać polecenie któregoś z klubowiczy)
6. Pojawiać się w miarę możliwości na regionalnych spotach
7. Opłacić składkę klubową w wysokości przewidzianej na dany rok , obejmującą rok czasu
8. Status otrzymuje się terminowo i traci się go w momencie nie opłacenia składki w terminie lub utraty GSi
Dotyczy to Użytkowników starających się o status Klubowicza lub osób pozbawionych wcześniej statusu


ZALETY BYCIA KLUBOWICZEM:


1. Zostaniesz dodany do grupy "Klubowicze" na forum klubowym
2. Brak reklam na forum klubowym
3. Brak opłat za udział w najbliższym Zlocie Ogólnopolskim (od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie, nie dotyczy opłat za pobyt i dodatkowych atrakcji takich jak hamownia, tor)
4. Dostaniesz naklejkę klubowa na auto
5. Dostaniesz dostęp do działu dostępnego tylko dla Klubowiczów
6. Będziesz miał możliwość zamówienia klubowych gadżetów
7. Będziesz miał możliwość umieszczenia swojego auta w kalendarzu Klubowym*
8. Dostęp do Assistance Klubowego
9. Możliwość umieszczenia swojego auta na stronie głównej www.gsiklub.pl
10. Dostęp do informacji związanych z finansami Klubowymi
11. Dostaniesz możliwość udziału w głosowaniach przeprowadzanych w tematach klubowych, zgłaszanie sugestii, pomysłów na usprawnienie działania Klubu
12. Będziesz miał możliwość posiadania indywidualnego adresu mailowego [twoja_nazwa]@gsiklub.pl


OBOWIĄZKI KLUBOWICZY

1. Każdy klubowicz ma takie same prawa i obowiązki
2. Dbanie o wizerunek klubu przez
- szanowanie innych użytkowników forum
- godnego reprezentowania Klubu w życiu codziennym, na drogach publicznych, spotach i zlotach
- utrzymywania samochodu w nienagannym stanie technicznym i wizualnym
3. Uczestniczenie w życiu Klubu i branie udziału w znaczących dyskusjach z punktu widzenia rozwoju Klubu - czyli np. Wybory Zarządu
4.Pomoc w miarę możliwości i wiedzy kolegom z Klubu
5.W momencie sprzedaży GSI osobie nie związanej z Klubem likwidacja naklejek klubowych z auta jest OBOWIĄZKOWA




PRZYJACIEL KLUBU


Aby zostać przyjacielem klubu należy:

1a Posiadać stopień pokrewieństwa lub powiązanie z jakimś klubowiczem (brat, siostra, żona, dziewczyna etc.)
1b Posiadać zaakceptowany temat o własnym samochodzie innym niz Opel GSi / OPC Posiadacze Opli GSi / OPC nie mogą być przyjaciółmi klubu !!
2. Skontaktować się w sprawie rekrutacji z Dudkiem lub Kabatem
3. Następnie kandydatura zostanie rozważona przez koleżanki i kolegów z województwa, a jeśli województwo jest mało "aktywne" to zarząd w głosowaniu podejmuje decyzje.
4. Po pozytywnym rozpatrzeniu kandydatury, należy opłacić składkę klubową.


Przyjaciele wpłacają składkę w wysokości i terminie ustalonym przez Zarząd.
Składka obowiązuje jeden rok i wynosi 10zł dla osob powiązanych z klubowiczami i 35zł dla osób posiadających własny samochod przedstawiony na forum i nie powiązanych z klubowiczami.




ZALETY BYCIA PRZYJACIELEM KLUBU:


1. Zostaniesz dodany do grupy "PRZYJACIELE" na forum klubowym
2. Brak reklam na forum klubowym
3. Brak opłat za udział w najbliższym Zlocie Ogólnopolskim (od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie, nie dotyczy opłat za pobyt i dodatkowych atrakcji takich jak hamownia, tor)
4. Będziesz miał możliwość brania udziału w konkursach na zlocie
5. Dostaniesz naklejkę przyjaciela klubu na auto
6. Dostaniesz dostęp do działu dostępnego tylko dla Klubowiczów i Przyjaciół
7. Będziesz miał możliwość zamówienia klubowych gadżetów
8. Będziesz miał możliwość umieszczenia swojego auta w kalendarzu Klubowym
9. Dostaniesz możliwość udziału w głosowaniach przeprowadzanych w tematach klubowych, zgłaszanie sugestii, pomysłów na usprawnienie działania Klubu
10. Będziesz miał możliwość posiadania indywidualnego adresu mailowego [twoja_nazwa]@gsiklub.pl


OBOWIĄZKI PRZYJACIELA KLUBU


1. Każdy Przyjaciel Klubu ma takie same prawa i obowiązki
2. Dbanie o wizerunek klubu przez
- szanowanie innych użytkowników forum
- godnego reprezentowania Klubu w życiu codziennym, na drogach publicznych, spotach i zlotach
3. Pomoc w miarę możliwości i wiedzy kolegom z Klubu






Przed opłaceniem składki należy skontaktować się z Administratorem lub Moderatorem celem uzyskania danych do przelewu.

Wpłacenie składki nie nadaje statusu klubowicza gdy wpłata nie została dokonana bez uzgodnienia z osobami odpowiedzialnymi za przyjmowanie Klubowiczów. Dopiero po zaprezentowaniu auta i pozytywnego rozpatrzenia wniosku o status klubowicza należy wpłacić składkę

Powyższe punkty dotyczą Użytkowników starających się o status Klubowicza lub osób pozbawionych wcześniej statusu




Termin płatności składki za kolejny rok upływa po roku od czasu poprzedniej wpłaty. Dwa tygodnie przed upływem terminu wpłaty zostanie wysłane przypomnienie przez PW, po upływie dwóch tygodni i braku wpłaty status Klubowicza zostanie usunięty





GALERIA GSI

Klubowe GSi - Tu będą przenoszone tematy osób które spełniły warunki i otrzymały status klubowicza tematy przeniesione z My Car - Projekty do akceptacji lub My Car - czyli pochwal się swoim GSi

My Car - czyli pochwal się swoim GSi - GSI nie należące do klubowiczy, przeniesione z My Car - Projekty do akceptacji


My Car - czyli pochwal się swoją furą ciekawe projekty przeniesione po akceptacji z My Car - Projekty do akceptacji


My Car - Projekty do akceptacji jedyny dział gdzie można zakładać nowe tematy skąd będą przenoszone do odpowiedniego pod forum lub usuwane

Zarząd nie musi się tłumaczyć ze swoich decyzji wiec nieusprawiedliwione pretensje będą ignorowane a zachowanie niezgodne z regulaminem może doprowadzić do usunięcia z forum






REGULAMIN DZIAŁU SPRZEDAM


1. Temat wiadomości powinien informować o konkretnej rzeczy która mamy na sprzedaż, jeśli jest ich kilka staramy się umieszczać w jednym poście, a nie zakładamy 10
2. Zawsze należy podać ceny sprzedawanych przedmiotów choćby przybliżoną, jeśli mamy do zaoferowania auto na cześć nie ograniczamy się do jednej lub dwóch cen
3. Zawsze należy dołączyć zdjęcie sprzedawanego towaru! Zdjęcia muszą przedstawiać rzeczywisty stan oraz nasz przedmiot który mamy do sprzedania, a nie zdjęcie poglądowe ściągnięte z innych stron! z dokładnym opisem stanu na tyle ile to jest możliwe!
Jeśli mamy do sprzedania więcej niż jeden przedmiot zamieszczamy fotki WSZYSTKICH
4. Nie robimy OT oraz spamu, (za robienie OT będą ostrzeżenia)
5. Zostawiamy jakiś kontakt GG, KOM, e-mial, TLEN itp,
6. Po sprzedaniu jakiegoś przedmiotu z ogłoszenia gdzie jest ich kilka należy aktualizować ogłoszenie
7. Jeśli ogłoszenie nieaktualne lub przedmiot sprzedany należy zmienić tytuł na SPRZEDANE
8. Zostało włączone automatyczne czyszczenie, tzn w tematach w których przez ostatnie 7 dni nie było nic napisane zostają bezpowrotnie usunięte, czyli jak ktoś będzie miał aktualne to należy napisać coś w stylu nadal aktualne :) :]
9. Tematy nie spełniające tych warunków pozostaną na forum do następnego logowania autora i jak ten nie poprawi , temat leci do kosza
10.Jeśli przedmiot jest wystawiony na innych forach też musi być o tym informacja
11. Do ogłoszeń z allegro, oto moto, lub podobnych jest dział Aukcje Internetowe
12. Jeśli chcesz coś kupić załóż swoje ogłoszenie a nie podczepiaj się pod inne
13. Zakaz "podbijania" swojego ogłoszenia wcześniej niż po 4 dniach
14. Zarząd klubu nie odpowiada za nieuczciwych handlujących
15. Osoby zbyt mało aktywne na forum mają ograniczone zakładanie w dziale sprzedam. Można zamieścić w odpowiednim miejscu linki do swoich ofert zawartych na przeznaczonych do tego serwisach . Wszelkie transakcje dokonujesz na Swoje ryzyko
Wszelkie transakcje dokonujesz na Swoje ryzyko

POLECAM , NIE POLECAM
Zasady polecam, nie polecam

1. Nie obrażamy nikogo
2. Przedstawiamy krótkie uzasadnienie w przypadku nadania "nie polecam" z pohamowaniem emocji ;)
3. Jeśli ktoś miał problemy z jakimś użytkownikiem na innym forum a na GSI on też jest można opisać taka sytuację ( często po kilku przekrętach oszuści zmieniają fora )
4. Pamiętajcie że nie wolno ujawniać danych osobowych na forum
5. Opisując polecaną osobę chyba nie potrzeba wskazówek ;)


Przypominamy, że "Zarząd klubu nie odpowiada za nieuczciwych handlujących
Wszelkie transakcje dokonujesz na Swoje ryzyko "





PODSTAWOWE TERMINY


UŻYTKOWNIK (uczestnik) - osoba zarejestrowana na forum. Może zakładać nowe wątki, odpowiadać w istniejących, głosować w ankietach i zakładać własne, edytować (zmieniać) swoje posty.

KLUBOWICZ - Osoba będąca członkiem GSi Klub Polska z uregulowaną składką członkowską. Przywileje oraz obowiązki Klubowicza opisane są szczegółowo w regulaminie

PRZYJACIEL KLUBU - Osoba będąca przyjacielem GSi Klub Polska z uregulowaną składką członkowską. Przywileje oraz obowiązki Klubowicza opisane są szczegółowo w regulamin

MODERATOR - osoba zarejestrowana na forum, odpowiadająca za utrzymanie na nim porządku. Oprócz posiadania uprawnień uczestnika forum może zamykać (blokować) wątki, przenosić je do innych działów, dzielić wątki wielotematyczne, usuwać z forum wątki i wybrane posty, usuwać z postów i indywidualnych pól użytkowników treści niezgodne z regulaminem, zwracać uwagę użytkownikom nie przestrzegającym zasad obowiązujących na forum, a w sytuacji braku poprawy - blokować konkretnym użytkownikom dostęp do forum.
Administracja forum NIE PRZYJMUJE zgłoszeń osób chętnych do zostania moderatorami. Powoływani w razie potrzeby nowi moderatorzy są wybierani wyłącznie przez administrację forum.

ZARZĄD - licząca 3 członków grupa wybierana przez Klubowiczów GSi Klub Polska w jawnych wyborach. Kompetencje zarządu obejmują przede wszystkim uprawnienia decyzyjne w kwestiach związanych z fukcjonowaniem Klubu oraz jego przyszłości, a także podejmowanie decyzji związanych z uzytkownikami forum.

ADMINISTRATOR - osoba odpowiedzialna za działanie forum od strony graficzno-technicznej. Administrator podlega zarządowi forum


AWATAR (emblemat) - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika. Ustawia się go w profilu, wybierając z galerii, wysyłając własny obrazek lub podając adres do własnego servera, zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w profilu.
Awatar jest jednym z elementów ułatwiających identyfikację użytkownika forum, dlatego warto wybrać taki, który nie będzie mylił się z innymi awatarami. Nie wolno kopiować awatarów uczestników forum (nie dotyczy to awatarów dostępnych w galerii) - chyba że posiadacz danego awatara wyrazi na to zgodę. Ze względu na ograniczenia reklamowe w awatarach nie wolno umieszczać żadnych adresów internetowych. Niedozwolone są również napisy imitujące rangi forumowe.

PODPIS (sygnatura, sig) - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością użytkownika, definiowany w profilu. Do podpisu nie wolno wstawiać żadnych obrazków. W podpisie można umieścić swoje dane kontaktowe (identyfikatory wybranych komunikatorów, jeden adres mailowy).
Podpis nie powinien być wizualnie męczący dla innych użytkowników forum: należy unikać stosowania rażących kolorów, a przy długich (np. kilkulinijkowych) podpisach zdecydować się na zmniejszenie czcionki. W podpisie nie należy stosować znaczników [ quote] i [code] ([php]). Zabrania się umieszczania w podpisie zwrotów lub wyrazów powszechnie uznanych za obraźliwe lub niecenzuralne.

PROFIL - zbiór danych i indywidualnych ustawień forum danego uczestnika. Część informacji o uczestniku jest dostępna innym osobom korzystającym z forum (np. liczba postów, adres prywatnej strony www).

WĄTEK (topik, temat) - oddzielna rozmowa w danym dziale, której tytuł jest wyświetlany na liście.

POST - pojedyncza wypowiedź uczestnika w danym topiku.

PW (prywatna wiadomość) - wewnętrzna korespondencja forum. Korzystając z ikony umieszczonej w każdym poście dowolnego użytkownika forum, można wysłać do niego prywatną wiadomość, niepublikowaną na forum.

BAN - zablokowanie danemu użytkownikowi dostępu do forum. Banowani są uczestnicy nie przestrzegający zasad forum i nie reagujący na upomnienia moderatorów.
 



Skocz do:  

Theme FrayCan created by spleen modified by Dudek & Niski
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Profesjonalne statystyki odwiedzin